SiR0 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Het mobilsex førte til utrykning Britisk politi satte i gang full utrykning med flere politibiler etter at et elskende par hadde klart å ringe nødnummeret med mobiltelefonen sin under akten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Urk. Kan jeg vennligst be om at Amobil.no slutter å trykke slike saker? Det er så utrolig ITAvisen stil. "Mann kjøpte aribehn.no for 20 kroner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Vennligst heller hold dere til faktisk mobiltelefoner. Slikt som dette burde heller vært overlatt til tabloidaviser føler jeg :S Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Og jeg er enig... Slike "nyheter" kan vi godt slippe selv om de ringte nødnummer med mobiltelefon aldri så mye. Amobil hadde vel ikke rapportert saken om de ringte med vanlig telefon, og det sier jo litt om hvor relevant saken er... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Synes det er litt moro, og god lesning. Ingen grupp til å stoppe med å dekke slike nyheter med andre ord. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er ingen som tvinger de som ikke liker de til å lese den saken? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 riktig eirik! ingen tvinger dere! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Synes ikke dette er upassende til Amobil`s side, de må ikke alltid være dønn seriøse, men og ta opp saker som f.eks dette.. Dette fikk i allefall meg til og trekke på smilebåndet :!: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Greit det, men jeg nekter i alle fall å fortsette å lese amobil.no dersom dette er den nye stilen de ønsker å kjøre. Det er alt jeg sier. Ingen tvinger meg til å lese dem nei, og ingen tvinger meg til å lese amobil.no. Fint at det i alle fall er noen der ute som liker det, for amobil.no sin side, men jeg personlig orker bare ikke enda flere slike tullenyheter. Da drar jeg heller til diverse humornettsider. Beklager for at jeg gadd ytre mine meninger Endret 22. oktober 2004 av Blib Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De legger ut 1 nyhet du ikke liker å du nekter å lese amobil.no Det er vel å ta hardt i. Men ejg skjønner hva du mener om at de IKKE skal begynne å ha sånne nyheter her. Men en liten nyhet en gang i blandt gjør vel ikkeno. Du kan da vel bare styre unna den. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg sa heller ikke at jeg kom til å slutte lese Amobil.no pga denne ene nyheten, men at hvis dette kom til å bli en vane, da vil jeg nok stikke et annet sted. Personlig hadde jeg helst likt å ikke se denne her heller her, men man kan ikke få alt. Derfor gir jeg i alle fall beskjed om at jeg ikke ønsket den Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ser poenget og forstår henvisningen til tabloider. Vi har pleid å live opp nyhetsdekningen med litt historier fra virkeligheten, ala VM i mobilkasting, fanger som smugler mobilen inn i fengselet, politiske ringetoner i USA osv. http://amobil.no/nyhetsarkivet_fv.html Føler at dette har bidratt til å gjøre siden litt mer lettlest og skape litt liv mellom tørre overskrifter. Men er vel kanskje enig i at denne nyheten er litt på kanten i forhold til hva vi pleier å dekke. Kilden er forøvrig det tekniske tidsskriftet The Inquirer. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Pass på det er farlig å le/ha det morro Jeg synes det blir for dumt at slike morsome "nyheter" kan bli publisert, det er jo først og fremst en side for og om mobiler men det kan bli for seriøst noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg