syklitengutt Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei. Har to SpecTek brikker på hver 512 mg Ram. Nå har det seg sånn at jeg kun får 700 og noe ram hvis jeg går inn i systeminfo. Har tidligere hatt 1024 men noe har visst skjedd. Navnet er P64M64HHC-6A 512 MB PC2700 DDR har en micro memory warranty på den og på nettsidene til spectek står det at det er livstids garanti. Stemmer dette og isåfall hvor kan jeg henvende meg? Endret 22. oktober 2004 av syklitengutt Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 hmmm. det mangler plutselig 256mg på en 512mg brikke. Og karen som har bygd maskina har to forskjellige ram brikker i med to forskjellige hastigheter (PC2700DDR i den øderlagte og PC2100 i den som fuker) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) ! mine 1024 ram gjikk ned til 512-->den ene brikka slutta å funke fant eg ut eter å ha byttet om på begge 2 å herja på,Den er nå sendt inn til komplett. EDIT : TwinMos brikker.. Endret 22. oktober 2004 av Mala Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Halve brikken deffekt? Noen som har tips om hvor brikken kan sendes inn? Hvis da garantien gjelder. Kan jeg bruke Twinmos ram sammen med samsung ram? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Halve brikken deffekt?Noen som har tips om hvor brikken kan sendes inn? Hvis da garantien gjelder. Kan jeg bruke Twinmos ram sammen med samsung ram? Den eine 512 brikka total defekt, har ein stående i no som funker osm smurt.Det du må gjøre er å sende inn brikken der du kjøte den evt kontakte det firmaet som lvererte maskinen til deg om det er en ferdig bygd pc.Garantien skla gjelde for slike ting azz EDIT: Ja du skal kunne bruke forskjelliger merker om hverandre, men ver klar over at dersom den ene ram brikken er raskere den den andre ,vild en automatisk jobbe med samme hastighet som den tregeste Endret 22. oktober 2004 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå