wotg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Sånn da er prosjekt HTPC ferdig neste prosjekt er ny spill pc til meg. Den skal være vannkjølt. Det blir vannkjølings komponenter fra Aquacomputer Men jeg har ikke bestemt meg for kabinett. Hvilket av disse ? 1 2 3 Endret 22. oktober 2004 av wotg Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nummer 1, for det første er det laget for vannkjøling, og du trenger ikke skjære o.l i det, det har 2x120mm vifter, mens det 3 ble slakta her på hw, det var dårlig gjenomstrømning og mer, det 2 mistenker jeg er samme kabinett med annet design s ikke kjøp det, og det første er også billigst. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hva med Cooler Master Stacker? Mitt førstevalg hvertfall. det 2 mistenker jeg er samme kabinett med annet design s ikke kjøp det, og det første er også billigst. Det er perforert og har dermed bedre gjennomstrømning. Endret 22. oktober 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Lian Li sitt vannkjølingskabinett (Valg nr. 1) eller Coolermaster Stacker. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Personlig ville jeg valgt et større kabinett enn MIDI, da dette vil gi deg flere valgmuligheter (som regel) og ikke minst muligheten til større og mere effektiv kjøling. + selvfølgelig, bedre arbeidsrom. Men du ser ut til å ha bestemt deg for midi. Jeg ville av de 3, absolutt valgt nr. 1 iallefall når det er snakk om vannkjøling. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 nr1 uten tvil. Selv fikk jeg mitt eksemplar av det på torsdagen, og så langt er jeg strålende fornøyd. Eneste jeg ser som negativt på det til nå er en klundrete feste måte til døren. Ellers er det god plass i kabinettet bare man gjør ting litt skikkelig så.. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Får man plass til f.eks en blackice extreme II radiator i toppen eller vil det blokke for PSU`en? Endret 23. oktober 2004 av wotg Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Sier bare en ting: CoolerMaster CM Stacker! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Av hensyn til lommeboka di: nr 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå