jms88 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg har et ikon på skrivebordet som rett og slett ikke vil vekk... Det er en snarvei til en spilldemonedlastning fra download.com. HVis jeg trykker på ikonet åpner den nedlastningen. Men hvis jeg prøver å slette ikonet etter jeg har restartet maskinen står det bare at filen er i bruk, kan ikke slettes. Noen som har noen tips om hvilke programmer som kan bruke denne filen? Takker på forhånd Endret 22. oktober 2004 av jms88 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 GiPo@MoveOnBoot Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 hva er dette GiPo@MoveOnBoot? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hva er dette GiPo@MoveOnBoot? Et program som flytter filer før windows starter. Lenke til kommentar
jms88 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 det burde jeg selvfølgelig skjønt, dumme meg Tusen takk! dette fikset problemet mitt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå