abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som vet om det er mulig å endre innholdet i "gå til" menyen på nokia 6230? isåfall hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Går fint det! Gå hit: Gå til -> valg -> foreta valg. Her kan du huke av de "gå-til-valgene" du selv vil ha Endret 22. oktober 2004 av shadowlands Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 doh! utrolig at jeg ikke har lagt merke til den der. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 ...men musikkavspillern lå ikke som valg der Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Akkurat det synes jeg også er rart. Siden mp3-spilleren kankje er den mest brukte funksjonen på den telefonen, er det rart den ikke kan legges til som snarvei under "gå til"... Kanskje det hjelper å oppgradere programvaren? Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Akkurat det synes jeg også er rart. Siden mp3-spilleren kankje er den mest brukte funksjonen på den telefonen, er det rart den ikke kan legges til som snarvei under "gå til"... Kanskje det hjelper å oppgradere programvaren? Nytter ikke ! Jeg har siste programvare, men Mediespiller/MP3 kan ikke legges som snarvei i "Gå til" menyen. Det går heller ikke an å legge den som personlig snarvei ! Ganske skuffende egentlig, at en så avansert telefon, ikke gir deg mulighetene til å endre på dette. Det går f.eks. heller ikke an å endre skrift (størrelse og farge) i hoveddisplayet. Mørk bakgrunn er derfor uaktuellt ! Men telefonen er jo bra fordet da ! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Men telefonen er jo bra fordet da ! Helt klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå