sluffy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 rob|n: Kjekt å kunne legge noe oppå musen når du ikke er med PCen vet du Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 00.00.03,25.47 kjedelig og teit :!: Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ca. 0,1 sek btw: jeg lurer på hvem som gidder å holde en knapp inne i 6 dager Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 rob|n: Kjekt å kunne legge noe oppå musen når du ikke er med PCen vet du Eller du kan bruke internet explorer å høgreklikke..Så slepper du å styre på med å legga ting på muso! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Hmm.. Dette "spillet" fyller ikke opp kriteriene for å være et spill. 1. Spill er morsome (dette spillet er ikke morsomt) 2. Spill er ikke kjedelige (dette spillet er kjedelig) 3. Det er umulig å fuske (her var det ultralett å fuske) 4. Det er ikke kjipt (dette er kjipt) (okda så er egentlig pkt. 1,2 og 4 det samme, men, men.) Spillet bugga, så jeg "spiller" nå mens jeg poster :wierd: Endret 23. oktober 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hmm.. Dette "spillet" fyller ikke opp kriteriene for å være et spill. 1. Spill er morsome (dette spillet er ikke morsomt) 2. Spill er ikke kjedelige (dette spillet er kjedelig) 3. Det er umulig å fuske (her var det ultralett å fuske) 4. Det er ikke kjipt (dette er kjipt) (okda så er egentlig pkt. 1,2 og 4 det samme, men, men.) Spillet bugga, så jeg "spiller" nå mens jeg poster :wierd: Svært få spill som oppfyller punkt 3. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg synes det er nydelig! Har sitti her i to dager nå! Må nok droppe jobben på mandag... *as if* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 ta den når du legger deg.. teip fast mouse-button Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå