Gulliksen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg har et spørsmål Jeg skal sette opp et web galleri. Har tenkt til å bruke galleriet som heter "gallery". Men spørsmålet mitt er om jeg kan bruke home.no kontoen min eller må jeg bruke noe annet? Hvis dette ikke går vil jeg gjerne ha tips til andre gallerier som jeg kan bruke Endret 22. oktober 2004 av Gulliksen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Home.no har ingen støtte for noen serverside-språk, så her må du antagelig til gjøre det manuelt Mulig det finnes noe javascript som kan gjøre tingene litt lettere, men da utelukker du 10% av brukerne, så det er ikke alltid så lurt.. Endret 22. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Finnes det andre gallerier som ikke bruker "serverside-språk" da, som er forholdhvis lette og sette opp og funker bra? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mener å ha sett at home.no har støtte for cgi jeg? Eller er det kanskje start.no som har det og. Isåfall, hvis home.no støtter cgi, så er www.hotscipts.com og cgi/perl kategorien der fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå