enden Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Det har vært en del klager på Samsung 710T både med tanke på døde piksler og et skjermen er for lys øverst i alle farger. Jeg lurer nå på om noen av dere med 710N sliter med lignende problemer. Post deres erfaringer med kvalitet på panelet! Edit; tok bort 710V Endret 22. oktober 2004 av enden Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg fikk min 710V i går.. Angående døde pixler så har jeg ikke oppdaga noen hittils. Skjermen min er heller ikke noe mer lys oppe enn andre steder. Jeg er hittils strålende fornøyd med kjøpet mitt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan egentlig droppe V, da dette er et helt annet panel enn de to andre. Rotet litt... Lenke til kommentar
eskilh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har hatt 710N i noen måneder nå, funker helt fint. Var en død piksel, men den våkna etter at jeg pirka på den med fingern Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen problemer med at fargekvaliteten varierer etter hvor du ser på skjermen (forstrinnsvis oppe og nede)? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 En venn av meg har 710N, har selv sett nøye over den og den er helt finfin, ingen døde piksler og ingen problemer med fargekvaliteten. Veldig bra skjer Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har 710N og er fornøyd med skermen. Ikke problemer med at den er for lys øverst på skjermen. Har heller ikke noen døde pixler. Fargene virker riktige. Lenke til kommentar
J.E Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har hatt 710n et par uker, men allerede første dagen så jeg at det var kontrast forskjell oppe og nede, det vil si at den går progresivt fra lys til mørkere nedenifra, det må vel sies at andre som har sett skjermen mener at jeg overdriver og at forskjellen knapt kan sees, men jeg er extremt pirkete så det er vel der feilen ligger, ellers er jeg veldig fornøyd med denne, super i spill og film og nå legger jeg ikke lenger merke til kontrast forskjellen, ingen døde pixler her heller Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Fikk min 710T i dag. Har ikke funnet en eneste død pixel hittil. Kan heller ikke si jeg har vært plaget av lyset øverst og/eller nederst. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 bah skjermen er fin den, men jeg har en halv dau pixel som lyser rosa, men den vises ikke på hvit bakgrunn... 710n Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hmm, spørsmålet er da om dette er et fenomen som oppfattes av fåtallet, eller om det er en produksjonslinje om har en paneldefekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå