BåGan Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har en 6230 som MMS'n ikke er helt god med.. Mener jeg har lest at ved å kjøre 'gjenopprett fabrikk innstillinger' på telefonen at det fikser problemet.. Men, når jeg kjører den, hva skjer? hva blir borte? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har en 6230 som MMS'n ikke er helt god med.. Mener jeg har lest at ved å kjøre 'gjenopprett fabrikk innstillinger' på telefonen at det fikser problemet.. Men, når jeg kjører den, hva skjer? hva blir borte? Den blir som den dagen du kjøpte den. Den sletter vel ikke noe, men alle profiler og alt som du tilpasset går tilbake til "default" Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Okå! Da prøver jeg det.. Satse på det fikser seg Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Altså, nå har jeg gjort det.. Men det funker fremdeles ikke Hva annet kan jeg gjøre? Bortsett fra å oppdatere firmware. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva mener du med at MMS'n ikke er helt god? Hva er galt? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Glem det. Jeg fiksa det! woohoo Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Den blir som den dagen du kjøpte den. Den sletter vel ikke noe, men alle profiler og alt som du tilpasset går tilbake til "default" Men FW blir ikke påvirket vel? Profiler og telefonbok nullstilles? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 jeg mista spill og andre ting jeg da jeg gjorde det påmin K700 Er det noen steder man kan laste ned original spill og ringetoner og sånn til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå