Gå til innhold

ASUS topper 3DMark05 med nForce4 og SLI

Anbefalte innlegg

Når ASUS kjører på for fulle mugger blir det ofte bra, så også denne gangen:

Taipei, Taiwan; Oct 22, 2004 – During NVIDIA’s nForce4 launch event on Oct 20, 2004, NVIDIA announced a stunning 3D benchmark score achieved by ASUS A8N-SLI Deluxe motherboard. The ASUS A8N-SLI Deluxe has achieved 10,118 points on the latest 3DMark05. This is the first motherboard in the world to break 10,000 points on 3DMark 2005. In addition, ASUS is the only motherboard maker capable to provide NVIDIA with working SLI motherboards for its worldwide press tours.

Hele pressemeldingen finner du her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer pokker meg til å kjøpe sli oppsett ja.. så utrolig kjekt og kunne utvide med et kort til etterhvert, selv om det sikkert har sine ulemper..

vet noen om man må ha samme klokkefrekvens på begge kort hvis man skal kjøre sli? det kan hindre overklokking en del, og det samme kan den dålige plassen, slik at man ikke får innstallert vannkjøling..

Lenke til kommentar
kommer pokker meg til å kjøpe sli oppsett ja.. så utrolig kjekt og kunne utvide med et kort til etterhvert, selv om det sikkert har sine ulemper..

vet noen om man må ha samme klokkefrekvens på begge kort hvis man skal kjøre sli? det kan hindre overklokking en del, og det samme kan den dålige plassen, slik at man ikke får innstallert vannkjøling..

Alienware lever vell SLI pakker med vannkjøling, gjør de ikke?

Lenke til kommentar

Alienware lever vell SLI pakker med vannkjøling, gjør de ikke?

Alienware har ikke SLI, de har egne hovedkort med noe integrert i de som gir samme effekt.

Lenke til kommentar
o_O sinnsykt O_o  :dribble:

edit: noen som vet hva slags ram som ble brukt ?

Vil tro et DDR2 oppsett - OCZ eller Corsair.

A64 DDR2 :hmm:

---

Lurer mer på hvilket moster av en psu som driver det, FX55 og 2 stk 6800 ultra ~300watt(?) stock ved max load. Ikke akkurat hverdagskost.

Skal man klokke noe slikt seriøst må man nesten vurdere 2stk high end psu.

Trekker neppe mer en 500-550 watt overklokket men kvalitetn på spenningen er kansje noe redusert slik at man kan tjene noen MHz på bruke en ekstra psu?

Endret av PumpAction
Lenke til kommentar
hmm..lurer på om dette kommer til å endre på hva folk kjøper..

2x 6800LE

eller

1 X800XT PE

Så vidt jeg vet leveres ikke LE-kortene med SLI-støtte. Du må kjøpe GT eller Ultra for å få SLI.

To stk 6600GT er ett bra alternativ. Er faktisk sugen på å teste dette selv. Men det er klart det er to stk 6800Ultra i SLI som frister mest. Men jeg er redd at hvis jeg bruker så mye penger på Data, blir kastet ut av leiligheten av dama rimelig fort :!:

Lenke til kommentar
jeg tror ikke man kommer til å behøve så grusomt mye datakraft som dette i verken half-life2 eller GTA: San Andreas.

Epz.

får aldri nok kraft, san andreas er iallefall veldig lite krevende, (forsatt GTA3 motor)

Skal ha meg SLI Ja!!! 6800Ultra og FX55 ja takK!!!!!!

Lenke til kommentar
jeg tror ikke man kommer til å behøve så grusomt mye datakraft som dette i verken half-life2 eller GTA: San Andreas.

Epz.

får aldri nok kraft, san andreas er iallefall veldig lite krevende, (forsatt GTA3 motor)

GTA3 motor??? Regner med du mener GTA - Vice City motor som er sinnsykt mye bedre enn GTA3 motoren.

Ser bra ut med SLI ja, men det koster...

Lenke til kommentar

Epz.

GTA3 motor??? Regner med du mener GTA - Vice City motor som er sinnsykt mye bedre enn GTA3 motoren.

Ser bra ut med SLI ja, men det koster...

Hehe, tar nok feil der gitt, GTA3 motoren er bare videre utvikklet til Vice City, den har blitt modifisisert igjen til San Andreas, uten tvil. Men det er forsatt en GTA3 motor, med forandringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...