Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kazaa Lite K++

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må åpne de portene som Kazaa Lite K++ bruker i den innebygde brannmuren i WinXP, eller slå av brannmuren helt.

Jeg tror du missforsto litt. Jeg har NÅ win2k og FØR hadde jeg winxp... Jeg har norton internet security og norton antivirus. Har win2k innebygd brannmur?

Lenke til kommentar
Du må åpne de portene som Kazaa Lite K++ bruker i den innebygde brannmuren i WinXP, eller slå av brannmuren helt.

Jeg tror du missforsto litt. Jeg har NÅ win2k og FØR hadde jeg winxp... Jeg har norton internet security og norton antivirus. Har win2k innebygd brannmur?

:blush: oops. Var visst litt rask der, ja. Sorry. Svarte på en nesten identisk post et halvt minutt før jeg svarte på denne. :blush:

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Du trenger ikke åpne noen porter på routeren vanligvis. Dette problemet trenger egentlig ikke ha noe med brannmur å gjøre. Mange har problemer med at Kazaa Lite ikke vil connecte, og det kan skyldes alt fra at du ikke har installert den siste versjonen, til dette med brannmur og anti-virus program. Hvis du har Kazaa lite K++ 2.4.3 så ahr du den siste "offisielle" versjonen, men det finnes mange nyere versjoner som f.eks Clean KMD 2.4.4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...