Margarus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hey. jeg leste nettop guiden som heter 9600non pro\ pro ---> 9600XT jeg ser mange andre brukere som sier speccs på sitt kort men jeg har høyere speccs på mitt en di andre sine 9600pro kort er fireblade edishon ett kraftigere kort en vanlig 9600pro. ? mitt kjører orginalt på : Core 499mhz MeM:324 mhz ser jo på andre sine pro å fireblade kort så har di betraktlig mindre speccs. hva er egentlig vitsen for meg å flashe det til XT hastigheter no jeg kjører på XT hastigheter fra før av ? mem er jo 24mhz høgere en XT også ? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 lure på en ting... hvær gang jeg legger inn en post her på skjermkort forumet så må jeg ofte bla til bake en eller 2 sider får å finne fram til min post så selfølgelig ingen har svart på. hvorfor er det ingen som svarer. ser nor man går innpå skjermkort forumt så står det X800 6800 her å 6800le der ove ralt hele forumet er jo oivertatt av di nye kortene. hvorfor er det ingen som diskuterer hjelper fol ksom har litt eldre gjerne budsjett kort om du vil kalle det d ? Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har samme kortet som deg. Jeg har ingen forklaring på hvorfor ditt kort kjører så høy klokk. Det er ikke normalt. Du er sikker på at du ikke har 9600xt firblede edition? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 vet ikke ? det står 9600 pro over alt på system innstillinger osv. skjerm egenskaper osv. jeg prøvde å flashe det en gang. på en annen pc. så flytta vi d over til min pc kan det ver at det har vert XT fra flashinga da? trudde flashing gikk på den maskinen som man flasha på eg å at vis du sko flytte kortet at da ma mann flasha på nytt ? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når du flasher kortet så overskriver du biosen til skjermkortet...dvs den interne programvaran til skjermkortet som styrer det.....dette er lagret i en elle annen chip på skjermkortr....dette vil selfølgelig si at du kan flytte kortet fra maskin til maskin og du vil selvsagt beholde biosen til skjermkortet....i ditt tilfelle den du flashet i en annen maskin... Francis Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 ahh der ligger problemet asså. me alle atrifacts å grøne prikker jeg har .... jeg før vell prøve å flashe det til bake til orginal bios da Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) edit:du hadde vist en tread til. Endret 22. oktober 2004 av bonebraker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå