Jihadinmymind Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har satt sammen mitt nye system men den finner ike disken. Jeg er siker på at alle kablene er riktige. Har lastet ned seagate program, men den finner den fortsatt ikke? Tror kanskje jeg har fått ned feil eller klarer ikke programmet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
moray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det P-ATA eller S-ATA Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du har vel muligens ikke installert drivere til kontrolleren ? eller den er disablet i BIOS. PS : Kul signatur Lenke til kommentar
KrizzE Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 OK, kablene er riktige. Er du sikker på at jumperne på harddisken er riktige? (hvis du da ikke har en S-ATA harddisk) Hvis du bare har en IDE harddisk koblet på må du ofte sette jumperen til en "Single drive" innstilling for at det skal virke. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 heisann floken takk for bra tilbakemeldinger! Det er ata disk og jeg tror jeg har satt den til master hvis det kan hjelpe på noen måte. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er ata disk P-ATA eller S-ATA? Lenke til kommentar
KrizzE Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe, ble litt lite utfyllende det svaret ja For å spørre enkelt kan jo spørsmålet bli: Stor eller liten kabel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er vel ikkje Master\Slave på S-ATA, så det må vel være P-ATA Lenke til kommentar
KrizzE Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe, selvsagt, tenkte ikke.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe, ble litt lite utfyllende det svaret ja For å spørre enkelt kan jo spørsmålet bli: Stor eller liten kabel? alt er relativt... hva er stort og hva er lite? bare for å pirke Lenke til kommentar
KrizzE Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe, ble litt lite utfyllende det svaret ja For å spørre enkelt kan jo spørsmålet bli: Stor eller liten kabel? alt er relativt... hva er stort og hva er lite? bare for å pirke Hehe, litt vrien den, siden han ikke har noe å sammenligne med. Godt noen er våkne =) Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sett disken på cable select. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har også en 200gb seagate, og synes den var litt vrien å få tilå fungere. Jeg hadde selv kobla alt rett, disken var ikke å finne. For å få disken til å virke , måtte jeg installere drivere til den først... Hadde P-ATA forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå