Abruzzi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Bruker home.no.net (start) Får ikke installert php på siden, sjekk http://home.no.net/tronekr/phpwebsite/setup/set_config.php Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det scriptet bruker jo mysql/pgsql, har du en server som kjører det noe sted da? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei ikke hvis start ikke støtter det. Men hvilket lignende system kan jeg bruke på start da? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei ikke hvis start ikke støtter det. Men hvilket lignende system kan jeg bruke på start da? Tror ikke det er mange sideadministrasjonsscript som bygger på noe annet enn databaser som MySQL og PGSQL. Du kan jo alltids ta en titt på hotscripts.com. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå fant jeg en host som var gratis og hadde 2GB php og mysql støtte så der burde det gå. Men har litt problemer med ftp tilkoblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå