Skrollan Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 er dette et bra kabinett???...http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 bra? dårlig? hva er du ute etter? det er et kabinett, egentlig et modda cheiftch DX. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 et dårlig modda og syns jeg er sikkert greit nok men jeg likte ikke utseende Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kabinettet er bra, om du ikke er så opptatt av lyden fra pc'n, eller hvordan den ser ut.. ikke akkurat en prakt for øyet. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 dette er jo en smaksak, men jeg ville ikke hatt det om du heiv det etter meg. og hiver du det etter meg, så hiver jeg det tilbake... dersom du ikke skal modde mer, og skal ha en pc som du ikke skal utvide alt for mye, ville jeg gått for en barebone, uten tvil, det lureste jeg har gjort.... http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10499&s...&inStockOnly=on magnus Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tja........hvis du river av all plasten i fronten så blir det jo penere..... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 sier bare 1 ting...:øøø men men, det duger sikert det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 det er et solid og helt greit kabinett ja, mene jeg liker heller ikke modden som er gjordt. kikk heller på lian li kabbisene du. de er lettere, bedre og penere. Lenke til kommentar
Phera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 neh, stygt kabbis syns ej- men du bestemmer selv, jeg skal kjøpe meg Lepont kabbis så snart jeg får råd, på microplex.no Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 tjaaa det er vel egentli ikke modda men produsert med vindu og annen front personlig mener jeg det er en viktig forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå