kengdal Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det flere en meg som gleder seg til den nye plata til Turboneger!! Working title er "Half Way To Hell" hørte jeg. Lurer litt på åssen plata blir, tror personlig den blir litt røffere en Scandinavian Leather. Uansett tror jeg det blir et veldig bra album. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Håper de prøver på noe nytt, i stedet for å gå i fella og repetere seg selv. Selv om tidligere utgivelser av Turbonegro er veldig bra, så blir det kjedelig om de skal reptere seg. Håper for deres del at de gjør noe nytt - forhåpentligvis bra. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Håper på no nytt her og ja. Jeg synes turboneger har klart det veldig bra til nå og variere fra plate til plate. Dem har utviklet seg fra plate til plate og det tror og håper jeg dem forsetter med Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg gleder meg! Håper virkelig det blir bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja skal bli kjekt med noe nytt Turbo materiale. Lurer på om det blir noe "soft" focus. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Håper for deres del at de gjør noe nytt - forhåpentligvis bra. Jepp, noe nytt og kult hadde vært knallbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå