kvamzi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg skal ha en ny flat skjerm til PC-en og tenkte at hvorfor ikke kjøpe en LCD TV slik at jeg også kan koble til Xbox'n... Minimum 17", helst Widescreen, DVI. Skal brukes primært til PC spilling, samt litt Xbox. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har bestillt Atec NeoView AL170 Silver fram mamoz Skal koble til en videomaskin som tuner. Skal poste en erfaring så snart jeg får den i hus. Lenke til kommentar
kvamzi Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Skjermen trenger ikke å være en TV, såfremt den har S-Video eller Composit tilkoblinger. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du får VGA-adapter til Xbox. Vurderer en sånn selv til projektoren. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå har jeg fått Atec skjermen min fra Mamoz. Det viste seg at det er to versjoner av denne skjermen. Skjermen jeg bestillte var merket DENZ. Skal du ha DVI, SVIDEO må du ha den som er merket DNDZ. Den koster bortimot en lapp mer. Jeg bruker den lappen til å heller kjøpe et tvkort til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå