Gå til innhold

ipod pris i fremtiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har vel allerede "satt ned" prisen (altså, du får ikke med fjernkontroll og veska), så jeg tror ikke det.

Med mindre du er veldig opptatt av design, mener jeg at ipod ikke er vært det de tar for dem nå. Dårlig batteri (både levetid, kvalitet, og prisen du må betale for å skifte det) og ingen höjdare lydmessig.

Lenke til kommentar

Hvis det er prisen telebutikken eller spaceworld tar, så er det for mye!

Den beste prisen finner du på www.apple.no - der får du en iPod (20GB) for ca 2900. fritt tilsendt fra nederland (ingen toll eller mva blir lagt til, fordi du bestiller fra en norsk side, jeg har prøvd det, og det er ganske nøyaktig 2900 kr du betaler for en 20GB's iPod).

40GB er også til salgs der, også til en gunstig pris (synes jeg)

Martin

Lenke til kommentar

Levetida på 12 timar, er for mange meir enn nok, personlig så har eg 7 timars levetid, og går aldri tom for batteri før eg får sjangsen til å lade på nytt.

Kvaliteten er det ingenting å utsette på.

Eg er enig med at batteriløysningen ikkje er så god, med dyrt skifte, men G3 og G4 har ikkje vært lenge nok ute til å påpeike noko. Eg har hatt min G3 i 1 år, og den viser ikkje noko teikn til svakheter eller mindre batteritid. Dei første versjonane slokna etter x antal månader, men eg har ikkje lest om slike tilstander på dei nyare versjonane.

Lydmessig er den god nok for dei fleste, det at andre er så fantastisk bedre er ein overdrivelse.

For svar på topic så tvilar eg på dei kjem til å synke noko særleg i pris.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Hvis det er prisen telebutikken eller spaceworld tar, så er det for mye!

Den beste prisen finner du på www.apple.no - der får du en iPod (20GB) for ca 2900. fritt tilsendt fra nederland (ingen toll eller mva blir lagt til, fordi du bestiller fra en norsk side, jeg har prøvd det, og det er ganske nøyaktig 2900 kr du betaler for en 20GB's iPod).

40GB er også til salgs der, også til en gunstig pris (synes jeg)

Martin

eller akkurat samme pris på computercity, vi har dog vært mer eller mindre utsolgt siden våren...

reduksjoner i pris tror jeg ikke et kommer i den nærmeste fremtid, hadde i såfall vært idiotisk av apple å gjøre det. de selger jo flere enn de greier å lage med den prisen de har nå, de burde faktisk økt prisen for å dempe etterspørselen. da hadde det hvertfall vært mulig å få noen til butikkene.

mvh

vegard nerland

salgskonsulent computercity sandvika

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...