Mathiasman Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 tror dere at ipod kommer til å synke i pris i den nermeste tid? Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De har vel allerede "satt ned" prisen (altså, du får ikke med fjernkontroll og veska), så jeg tror ikke det. Med mindre du er veldig opptatt av design, mener jeg at ipod ikke er vært det de tar for dem nå. Dårlig batteri (både levetid, kvalitet, og prisen du må betale for å skifte det) og ingen höjdare lydmessig. Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis det er prisen telebutikken eller spaceworld tar, så er det for mye! Den beste prisen finner du på www.apple.no - der får du en iPod (20GB) for ca 2900. fritt tilsendt fra nederland (ingen toll eller mva blir lagt til, fordi du bestiller fra en norsk side, jeg har prøvd det, og det er ganske nøyaktig 2900 kr du betaler for en 20GB's iPod). 40GB er også til salgs der, også til en gunstig pris (synes jeg) Martin Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Levetida på 12 timar, er for mange meir enn nok, personlig så har eg 7 timars levetid, og går aldri tom for batteri før eg får sjangsen til å lade på nytt. Kvaliteten er det ingenting å utsette på. Eg er enig med at batteriløysningen ikkje er så god, med dyrt skifte, men G3 og G4 har ikkje vært lenge nok ute til å påpeike noko. Eg har hatt min G3 i 1 år, og den viser ikkje noko teikn til svakheter eller mindre batteritid. Dei første versjonane slokna etter x antal månader, men eg har ikkje lest om slike tilstander på dei nyare versjonane. Lydmessig er den god nok for dei fleste, det at andre er så fantastisk bedre er ein overdrivelse. For svar på topic så tvilar eg på dei kjem til å synke noko særleg i pris. Endret 22. oktober 2004 av zeph Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis det er prisen telebutikken eller spaceworld tar, så er det for mye! Den beste prisen finner du på www.apple.no - der får du en iPod (20GB) for ca 2900. fritt tilsendt fra nederland (ingen toll eller mva blir lagt til, fordi du bestiller fra en norsk side, jeg har prøvd det, og det er ganske nøyaktig 2900 kr du betaler for en 20GB's iPod). 40GB er også til salgs der, også til en gunstig pris (synes jeg) Martin eller akkurat samme pris på computercity, vi har dog vært mer eller mindre utsolgt siden våren... reduksjoner i pris tror jeg ikke et kommer i den nærmeste fremtid, hadde i såfall vært idiotisk av apple å gjøre det. de selger jo flere enn de greier å lage med den prisen de har nå, de burde faktisk økt prisen for å dempe etterspørselen. da hadde det hvertfall vært mulig å få noen til butikkene. mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 har et nytt spm..angående iPod vs. Creative Jukebox Zen Xtra 30GB MP3 hvilken synes dere er best? er iPod vanskelig å finne frem på? har hørt d Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 på ipod er designen og kult status den har blandt folk det du betaler for.. andre harddiskbaserte spillere har bedre lyd OG bedre batterikvalitet... Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 er jukebox på norsk? Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Creative har jo nettopp lansert ny spiller, som garantert kommer til å knuse iPod mini. Jeg synes iPod er ALTFOR dyr i forhold til hva du får, men "status" betyr vel gjerne noe. Opp med Creative sier jeg Lenke til kommentar
jocke Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg tipper prisene på 15GB / 20GB og kanskje 40 GB synker, når 60GB'en med fargeskjerm kommer snart. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 når kommer den da? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.thinksecret.com/news/0410photoipod.html http://www.afterdawn.com/news/archive/5684.cfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå