TempO Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ohh well..da har jeg oxo testa detta styret her på mitt audigity 2 kort.... merka jeg noen forskjell??nei, ikke som jeg har funnet ut av nå på de første 5minuttene ihvertfall, hehe :/ men jeg fikk da ihvertfall plutselig et ZS kort Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ops, ting blei litt fucka da jeg prøvde dette... Windows XP finner mitt Audigy kort, men når jeg prøver å installere de gamle driverne på nytt ifra min creative installasjons CD, så sier den at den ikke finner kortet.. Hvordan resetter jeg\ sletter de ZS-driverne jeg har lagt inn, har prøvd drivercleaner, men virker som det trengs et dypere dykk ned driverregisterene for å fikse dette, problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvordan dette gjøres Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvordan kan jeg finne ut hvilket kort jeg har? Vet bare at jeg har en bulk-versjon av Sound Blaster Audigy ... B.R. Jeg regner med at du finner det ut ved å gå til: Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Oppe til venstre på panelet. Sannsynligvis har du et standard Audigy 1-kort som du da kan softmodde. Hos meg står det nå: "SB Audigy 2 ZS Audio". Det står jo før en skal installere driverne at de ikke støtter Audigy: "... Audigy2 series and Audigy2 ZS series soundcard supported only (does not support Audigy and Audigy LS soundcard) ..." Lenke til kommentar
consilium Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Så hvilke drivere er det snakk om da? Har problemer selv med de driverne, bruker et Audigy 1-kort. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Vil dette hjelpe på de kjente problemene med cs og mikrofonen? Lenke til kommentar
Lea Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan noen forklare meg dette? Jeg sitter med et Audigy Platinium og kX project-drivere. Hvilke fordeler ville jeg oppnå ved å installere denne driveren? Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Nå ligger begge filene på ftp serveren, (la til den store på 262mb) *edit: forandret filstørrelsen fra 2xx til 262 Endret 31. oktober 2004 av RaZoE Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har installert driverne og programpakken. Kortet kommer fortsatt opp som audigy, men har fått de nye menyene etc så alt i alt var det verdt å installere disse. Men kan ikke si jeg hører noe forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå