guezz Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 vil dette funke på et soundblaster audigy platinium ex kort? Jepp, det er jo toppkortet til Audigy 1. Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kan ikke noen av de som har lastet ned denne lage en torrent av dette? Så kanskje vi får litt bedre hastigheter? Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva gjør DTS? -Stigma Det er et bedre lydsystem enn Dolby Digital. Dessutten støtter ganske mange filmer DTS. Litt anna kanalmix, ellers høyere bit-rate for å være korrekt... Lenke til kommentar
consilium Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som har mulighet til å hoste driverne når dere får lasta dem ned? Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som har mulighet til å hoste driverne når dere får lasta dem ned? Dette er vel en jobb for HW.no folka Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 funker bedre å ha et ekte Audigy 2 ZS Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er et bedre lydsystem enn Dolby Digital. Dessutten støtter ganske mange filmer DTS. Litt anna kanalmix, ellers høyere bit-rate for å være korrekt... Rett og slett en helt annen algoritme, tenker jeg vi sier. Men det stemmer det du skriver, både miksen og bitraten er annerledes. De lærde strides om hva som er best, personlig bryr jeg meg ikke så mye om det. DTS-mikser har som regel målbart høyere lavfrekvensnivå, så det vil oppleves som kvalitativt bedre enn DD ved samme utgangsnivå fra forsterker. guezz: Ingen aning, fant dem for lenge siden. Det var en ~ 400MB rar-fil, den pakkes ut til ~ 580 MB. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Supergreie ArticOC host`er filen på norsk server (kun driver 37MB) YouP-PAX-ZSv2.66a.exe Vet ikke hvor lenge jeg gidder å ha den liggende, så skynd dere Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvis noen gjør dette vellykket, for all del post det her...så må jeg prøve jeg også! Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Deler også filen ftp://hw:[email protected]:90 Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har instalert YouPack driverne på mitt Audigy 2 kort og fått zs funksonalitet på kortet. Det vil si digital equalizer og cmss 3d under eax console. Lyden har også blitt mye bedre. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ja, nå har jeg et Audigy 2 ZS-kort uten 7.1 støtte, men DTS fungerer. Om lydkvaliteten generelt er blitt bedre er vanskelig å si, men jeg er fornøyd. Btw jeg har et Audigy 2-kort. Endret 24. oktober 2004 av guezz Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Deler også filen ftp://hw:[email protected]:90 Fungerer ikke hos meg. Hvis du ordner det skal jeg inkludere hosten i den første posten. Lenke til kommentar
Porky Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ingen som har link der man kan "raskt" laste ned filen på 262 MB? Endret 24. oktober 2004 av Porky Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan kan jeg finne ut hvilket kort jeg har? Vet bare at jeg har en bulk-versjon av Sound Blaster Audigy ... B.R. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan kan jeg finne ut hvilket kort jeg har? Vet bare at jeg har en bulk-versjon av Sound Blaster Audigy ... B.R. Jeg regner med at du finner det ut ved å gå til: Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Oppe til venstre på panelet. Sannsynligvis har du et standard Audigy 1-kort som du da kan softmodde. Hos meg står det nå: "SB Audigy 2 ZS Audio". Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) det ligger linker til noen raskere hoster på denne siden http://news.ttvnol.com/multimedia/163020/trang-26.ttvn de som begynner med http://sc.mydrivers.com/ Endret 24. oktober 2004 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har fikset det nå Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 det ligger linker til noen raskere hoster på denne sidenhttp://news.ttvnol.com/multimedia/163020/trang-26.ttvn de med som begynner med http://sc.mydrivers.com/ Glimrende! Jeg har tatt med den raskeste hosten jeg fant for programvaren på 262 MB i den første posten min. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Har fikset det nå Den er nå i den første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå