PapaDon Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har akkurat kjøpt brukt Halo til xbox fra spiderman. det er ikke noe problem å bytte, men jeg lurer på om noen kan gi meg svar alikevel. Diske er nesten helt uten riper, alikevell sier både evolutionX og vanlig xbox dashboard at det er en ukjent disk. Når jeg popper den inn i pcen er det bare noen rare filer med en xne endelsen eller lignende, den sier også at disken bare er på 13 meg eller noe Håper noen kan fortelle hvorfor, kan det ha noe med chippen å gjøre? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ingen som har noe fornuftig å komme med? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror du burde bytte den, jeg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 har du chip kan du jo prøve og ta COPY DVD den tar mindre en 4,7 gb tror jeg og da skal det ikke være noe problem og brenne den Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 copy dvd, hva er det? skal bytte den, lrte bare på om det var chipens skyld Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 copy dvd, hva er det? skal bytte den, lrte bare på om det var chipens skyld Copy dvd er noe du gjør på NERO den kopierer dvd platen med alt innholdet Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 har desverre ikke brenner, grunnen til at jeg lurte på om det var en løsning var det at det er litt langt å dra til spiderman, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå