mwar0f Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 For alle dere som har et digitalt kamera, skaff dere en katt Kamera D70, (iso 1600 og AF-C) Teknikk: hold utløserknappen nede inntil minnekort er fult (det ble 512 MB med kattebilder) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2004 Haha, tok vel sin tid å gå gjennom dem..? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ganske morsomt. Du ser ut ti å ha hatt et eller annet lys som har vært for nært sånn at bildet ble overeksponert. Når lyskilden er nært så gjør små avstander stor forskjell i lysstyrken og det er lett for at deler av motivet blir over/undereksponert. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 Det er superdupermorro å holde knappen inne med kort lukkertid! Wohei som det går i et forrykende tempo! Men dessverre mangler bildet dybde! Er et lys eller noe som står rett i trynet på katta, - slik at vi ikke ser konturene skikkelig osv. - Jeg har faktisk 2stk katter, det er også dem jeg har tatt flest bilder av Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 HAHA! Nytt bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har du brukt blitz? Prøv å skru ned intensiteten på den (om du bruker den interne; trykk og hold inne blitzknappen mens du vrir kommandohjulet). Å bytte ut blitzen med et par lamper er også en mulighet. Jeg ville også skrudd ned til ISO800. Da kunne du sluppet overeksponeringen her. Ellers, artig "ansiktsuttrykk" Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er kanskje det sykeste bildet jeg har sett :!: ...Jævlig bra ass :!: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 hahah.. veldig bra! :!: Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 Morsomt bilde! Det er veldig vanskelig å ta bilder av katter, jeg har prøvd mange ganger - så langt uten hell. Så det er helt klart et blinkskudd i "kattesammenheng". Men som nevn i et annet svar er pusen din desverre overeksponert, pelsen mister helt teksturen i ansiktet, og dybdefølelsen sitter ikke spesielt godt. Kunne godt tenkt meg en litt ryddigere bakgrunn også, det forstyrrer bildet litt at det står en pose tørrfor(?) i bakgrunnen - om det er tørrfor kunne det gitt bildet ennå litt mer historie om du hadde større dybdeskarphet slik at det kom klarere frem. Lykke til videre med katten, 512 MB er ikke mye da. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, Har gjort det samme da Gizmo var trøtt en gang Stort bilde Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 Haha, det siste var stilig! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 legger ut ett lite søtt bilde jeg tok etter en tur til ikea Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 legger ut ett lite søtt bilde jeg tok etter en tur til ikea Dødsbra bildet!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå