millencolin Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har lagt inn Service Pack 2 på en pc her nå, og får ikke Kazaa Lite til å fungere. Er det noen som kan forklare enkelt og greit hva jeg er nødt til å gjøre? I innstillingene mine står det "Use port 1208 for incoming connections" og "port 80 as alternative". Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Slå av den innebygde brannmuren i XP, så skal det fungere. Men SP2 er ikke snill mot P2P-programmer. Jeg får ikke eMule til å fungere. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 men det må vel være en annen måte? Jeg har ikke noen annen brannmur, så det viol jo være litt dumt å slå den av mens jeg kjører K-Lite.... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 men det må vel være en annen måte? Jeg har ikke noen annen brannmur, så det viol jo være litt dumt å slå den av mens jeg kjører K-Lite.... enkelt å greit.. ikke bruk k-lite Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 kan ikke si jeg får mye hjelp her.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 men det må vel være en annen måte? Jeg har ikke noen annen brannmur, så det viol jo være litt dumt å slå den av mens jeg kjører K-Lite.... Det er desverre slik. Løsningen er jo eventuelt å gå til anskaffelse av en annen type firewall... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 BadaBOOM: EvID4226Patch211a_en.zip Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har du prøvd å åpne port 1208 i brannveggen? Et alternativ er faktisk å kaste ut kazaa og bruke winmx i stedet. Det programmet fungerer fint med SP2 Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) men det må vel være en annen måte? Jeg har ikke noen annen brannmur, så det viol jo være litt dumt å slå den av mens jeg kjører K-Lite.... Da installerer man en alternativ firewall. Jeg kjører Kerio Personal Firewall (som er gratis, om du ikke skal ha funksjoner som ad-block, popup blocker, osvosvosv., men kun en ren brannmur, som holder for de aller fleste), men det finnes også mange, mange fler gratis firewalls som er helt ok, f.eks. ZoneAlarm (ikke professional edition, den må du betale for). edit: skal du gå for Kerio firewallen, ville jeg prøvd å skaffe version 2.xx, da jeg synes den er mye greiere enn ver. 4.xx Endret 22. oktober 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvorfor ikke bare åpne brannmuren i XP for Kazaa. Fungerer fint for min del i vertfall. Ståle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå