AndersGustav Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei, jeg har en side ( http://www.vingetorget.com ) som ikke akkerat er et estetisk mesterverk, men den virker nå på et vis.. Har derfor gimpet sammen en ny side ( http://home.no.net/nextgen/VT/ ), som nok heller ikke er et estetisk mesterverk, men den er i mine øyne hakket bedre enn den første. Text og ting er blurry og fært, grunnet litt krymping og sånt, egentlig er nok hele bildet litt blurry, klinte nok til med et noe slapt kvalitetsvalg på jpg-n når jeg lagra.. Kritikk av den konstruktive sorten, hva utseende angår mottas med takk, forslag til forbedringer likeså. mvh AJ <- design-newbie. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg synes faktisk det gamle designet var et hakk bedre. Det nye ser så gammeldags ut, største grunnen til det er nok at det ser så blurry ut, som du sier selv. Jeg ville beholdt det gamle, eller laget et nytt og mere stilrent design. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Det var en grusom farge, hadde jeg kommet inn på en siden med slik farge så hadde det ikke tatt lang tid før jeg hadde lukket den nei Synes menyen var veldig kjedelig, . Fonten i headeren var heller ikke akkurat fin Og bildet under headeren, hører det til nyheten eller er det en ekstra header Anbefaler deg å kikke litt på forskjellige sider å bli inspirert(merk inspirert, ikke kopier ) Så tror desverre du burde begynt på ny Det gamle var faktisk bedre ja Endret 22. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er enig med begge to over her. Synes de to "reklameplakatene" er med på å ødelegge veldig. Reklame (også egenreklame) skal trekke til seg, ikke støte fra. Vil anbefale å ta en titt på «Mine beste inspirasjonskilder» Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er enig med begge to over her. Synes de to "reklameplakatene" er med på å ødelegge veldig. Reklame (også egenreklame) skal trekke til seg, ikke støte fra. Vil anbefale å ta en titt på «Mine beste inspirasjonskilder» Takk, melding mottatt, og kurs for tenkeboksen staket ut. får vel lete frem noe verktøy , og prøve få til noe bedre... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei, den du lagde sist var ikke pen, hold deg til rent og pent,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå