Gå til innhold

Mp3 -> Mp3Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-20 21:49, Eskil87 skrev:

slegge, du kan bare mekke om 30 sanger, etter det må man kjøpe en mp3pro sak :sad:


d stemmer d men den er ikke dyr tror d var 19,95 us den er bra men d tar lang tid å convertere dem om til 96k/s d er d samme som vanlig mp3 på 192k/s ,bruker først mpsgain på alle filene som eg skal har,den få alle filene til å spille like høyt.

Kjetil

Lenke til kommentar

Lyra og Thomson har laget en egen mp3pro dekoder/enkoder og spiller. Du finner den på http://www.lyra-thomson.com

Jeg bruker denne selv sammen med min mp3 spiller fra thomson som støtter mp3pro.

 

_________________

Dell Dimension 4100

P3 800MHz

384 MB PC133

Abit Siluro Geforce2 MX-400 64MB

Creative SW340

HP 8200 USB brenner

HP ScanJet 3400C scanner

Thomson-Lyra PDP-2224 (mp3-spiller)

SanDisc CF-kortleser

Chello fra UPC

og mye

 

[ Denne Melding var redigert av: cerveza på 2002-05-20 22:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-20 22:14, cerveza skrev:

Like bra kvalitet som mp3 og nesten 1/3-del av filstørrelsen. Varierer hvor lang tid det tar å enkode, men ca. 30 sec for en sang eller noe sånt der vel average.



kommer an hvor stor cpu du har,min data bruker ca 4 timer på 200-300 sanger og min cpu er kun 1000.

Kjetil

Lenke til kommentar

Hvor lang tid en enkoder bruker på å lage en mp3pro-fil, eller en hvilken som annen fil for den saks skyld, kommer annpå to ting:

1) hastighet på pc'en

2) hvilken enkoder du bruker

 

F.eks. kan èn enkoder bruker 10 sekunder på å lage en mp3-fil mens en annen bruker flere minutter (vanligvis fordi den er bedre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...