Lettpåfot Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg skal kjøpe en kjølevifte til en Athlon XP-M 2400+ prosessor, på et ABIT NFS7 S v.2.0 hovedkort? Noen gode ideer? Helst så rimelig som mulig. Har ingen planer om overklokking ennå, men det blir vel gjort etter hvert.. Jeg har bestilt denne fra komplett: Cooler Master CPU-Kjøler Socket A/7/FCPGA, Opp til AMD XP3200+ Ved nærmere ettertanke er den kanskje ikke noe tess? Jaja, takknemlig for all hjelp jeg kan få Endret 22. oktober 2004 av Lettpåfot Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har samme hovedkort som deg med Athlon XP 2500+. Jeg bruker Thermalright SLK-947-U som kjøler med 80 mm Papst-vifte (du kan bruke opp til 92 mm). Under installasjonen måtte jeg dytte 1-2 mm på et par kondensatorer for å få plass til kjøleren. Kan trygt anbefale denne kjøleren, og da har du muligheten til å overklokke om du ønsker det. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Skal du ha en bra kjøler så må du nok legge litt mere kroner i det enn den CM kjøleren. Tt's Volcano 12+ er en svært bra kjøler. Thermalright 947-U og Swiftech MCX462-V er også noe av det beste du får, men disse må du kjøpe vifte til da det ikke følger med Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Thermalright Volcano 12 Den skal jeg ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå