phnx85 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvordan få tak i IT24.no på telefon? Endret 22. oktober 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva lurer du egentlig på? Mail eller telefon? Mail: [email protected] it24.no er en nettbutikk, og har ikke fast betjent salg over telefon. Vi besvarer alle spørsmål pr. mail, og oppfordrer derfor alle til å benytte dette. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hva lurer du egentlig på? Mail eller telefon? Mail: [email protected] it24.no er en nettbutikk, og har ikke fast betjent salg over telefon. Vi besvarer alle spørsmål pr. mail, og oppfordrer derfor alle til å benytte dette. Jeg er fullt klar over hva som står på sidene deres at de ikke er en telefon basert butikk, men det gjelder en laptop som har vært inne på retur. Så jeg skulle gjerne ha snakket med de på telefon. Endret 22. oktober 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (jeg spurte egentlig bare fordi du har telefon i topic og mail i første post) Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 De er pliktet til å ha telefonnummer på siden sin.... det at de muligens ikke har det (har ikke sjekket), kan være et godt tegn på at de svarer akkurat når de finner det for godt.... Lenke til kommentar
leif_erikg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Eg vil anbefale deg å prøve telefon nummeret deres som står på internett sidene deres... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har kantakta hen flere ganger på telefon. Han har bytta telefon nummer men det nye står på it24.no det er forresten 40040524 Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (jeg spurte egentlig bare fordi du har telefon i topic og mail i første post) Oooops, my bad Rettet på det nå. Når jeg ringer det telefon nummeret på sidene deres så får jeg bare beskjed om at nummer kan ikke nåes akkurat nå. Jeg tok et whois på domene it24.no og fant et telefon nummer. Når jeg ringer det så får jeg bare NetCom Personsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå