Gå til innhold

Hvem selger jansport laptop-sekker?

vebwa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp lapstation fra Jansport, jeg har en selv og angrer sterkt på at jeg kjøpte den, årsaken er først og fremst at veggene i sekken er ikke særlig stive.

Finn først og fremst en eller flere sekk med stive vegger, deretter se hvor mye du kan få i dem.

Det er vel laptopen du i utgangspunktet er ute etter å beskytte?

Nbags er ganske bra, selv om utvalget er litt dårlig...

Foressten er det noen som vet av en god som computerbackpack som har følgende kriterier:

1. Stive vegger

2. God plass

3. Grei i pris

Anyone?

Endret av MrJavalava
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har lap station og er vannvittig fornøyd med den. Beste PC-sekken jeg har hatt!! :thumbup: At den ikke har så stive vegger synes jeg bare er en fordel. Grunnen er at jeg tidligere hadde en Targus-sekk som hadde stive vegger. Bra det trodde jeg, men sekken veide vel sånn ca. 10 kg. pga. polstringen, glidelåsen gikk i stykker etter bare noen måneder og sekken var så stiv at den føltes som en murstein på ryggen.

LapStation er også stivet av (hvert fall den nyeste modellen til lap), så den beskytter bra for mitt bruk som er jobb, skole etc. En gang mistet jeg sekken ned fra et høyt bord, landet rett på hardt flislagt gulv. Ikke en skramme på PC'en, men jeg hadde høy puls når jeg åpnet sekken :ohmy:

Uansett, sekken bør helst ikke veie mer enn 2 kg, husk PC og kabler kommer i tillegg. Er det viktig at sekken har mega solid polstring så vurder nøye hvordan du skal bruke den. vær forsiktig med kiloene...

Rad,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...