Hollabaloo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 .....hvilke konkrete butikk-kjeder fører Umates? (bor i Trondheim) Har lyst til å prøve sekken før jeg kjøper, og det er jo litt vanskelig på internet. Kan jo bruke angreretten, men det er så himla upraktisk.... Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det letteste er vel at du tar kontakt med Umates og spør dem hvem som forhandler Umates der du bor! Umates Norge AS, Strømmen Telefon 62 55 27 70 www.umates.no [email protected] Hadde tilfeldigvis en katalog liggende her..... Lenke til kommentar
glotón Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg hadde samme problem da jeg skulle kjøpe meg Umates backpack XL. Fikk egentlig ikke noe godt svar av å kontakte Umates. Gå til BitBuy. Der kjøpte jeg den. Finner du den ikke på siden deres er det bare å ringe dem, de kan skaffe den. De sender den med posten, så da må du jo i såfall bruke angreretten hvis du angrer deg, men det tror jeg ikke du kommer til å gjøre. Jeg har sekken og jeg er veldig godt fornøyd med den. Den har bra plass til en del bøker i tillegg til Pc'en. Den har også en del nyttige finesser, slik som et trekk til sekken som brukes på regnværsdager. Lykke til med kjøpet! Endret 22. oktober 2004 av glotón Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå