Crozzfire Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei! Jeg trenger tips til et stykk dvd rom, og et stykk vanlig cd brenner, av grei kvalitet. Trenger ikke masse super features. Det viktigste er vel at de er relativt støysvake. Takk! Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ingen? Kom igjen da, bare si noen bra merker til hver av dem. Har ikke peiling i det hele tatt Lenke til kommentar
alfi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 LiteOn både brenner og dvd rom ville nå jeg kjøpt billig og bra. Lenke til kommentar
alfi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Det er foresten mulig å få kjøpt en kombisak med både brenner og dvd i samme enheten. Endret 22. oktober 2004 av alfi Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Takk! Jaså, det fins kombinert? Blir ikke den litt dårligere da? Og er du sikker på at det ikke er DVD-brenner det er snakk om da? Og, vet du om de bråker eller ikke (det merket du nevnte)? Endret 22. oktober 2004 av Crozzfire Lenke til kommentar
alfi Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ville nok valgt å kjøpe to enheter og ja de bråker en del men jeg mener at det finnes et program som kan bremse hastigheten på spillerne og de vil da bråke mindre.Tror programet heter dvd idle er ikke helt sikker kanskje noen andre her på forumet kan svare på det. Lenke til kommentar
Crozzfire Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ok, takk for tipset. Det med at det ikke skal bråke er ganske viktig for meg... så spør kanskje først og fremst: Er det noen som vet om noen andre som gir minst mulig lyd fra seg? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Er usikker på lydnivå, men tror NEC ND-3500 skal være et godt valg. EDIT: Var litt rask. Var visst DVD-rom, og ikke DVD-brenner du skulle ha. Endret 23. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er usikker på lydnivå, men tror NEC ND-3500 skal være et godt valg. EDIT: Var litt rask. Var visst DVD-rom, og ikke DVD-brenner du skulle ha. Jeg syntes nec spilleren bråket mer enn forventet (etter det jeg hadde hørt..). Men så har ikke jeg den store erfaringen med pc og støy. Syntes dell maskinen min bråker, men andre som hører den mener den er stille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå