Gå til innhold

lei store tastatur med overflødige taster

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å gå til innkjøp av en ny mus og tastatur, men sliter litt med å finne noen som er bra. Nesten alle tastatur som blir solgt i dag har jo så sinnsykt mange ekstra dilldall knapper som bare gjør at tastaturet blitt stort og stygt. Har du forslag til noen litt mindre tastatur, men som samtidig fungerer greit på andre måter?

Ikke helt sikker på om jeg vil ha trådløst eller ei..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Keytronic KT-1000 er genialt enkelt, pent å se på (sort utgave), og solid.

KT-2001 er litt mer støyende, men enkelte foretrekker denne modellen framfor KT-1000, personlig så byttet jeg fra førstnevnte til sistnevnte (KT-1000).

Edit: helt enig med deg at ekstra knapper er bare dill-dall. Hva er galt med kryptiske tastetrykk?

Endret av hart
Lenke til kommentar

fant ikke noen norske nettbutikker som solgte happy hacker tastatur, men så har jeg ikke sjekket samtlige. Du vet ikke om en side som selger det? Har hørt en del om tastaturet tidligere, virker veldig bra.

P.p.s. Ser gjerne etter et tastatur med USB-utgang slik at jeg kan koble det til min bærbare pc også.

Lenke til kommentar

Hmmm, Happy Hacker keyboard så kult ut, men prisen? WTF!!!

Ca $130 for standardutgaven og $70 for lite2. Da må man jaggu sende ut mye spam for å tjene inn den summen.

Et enkelt keyboard trenger vel ikke koste mer enn 200 flis ;)

Lenke til kommentar

hmm, kommet inn mange gode forslag, takk for alle sammen. Må innrømme happy hacker lite tastaturet frister sinnssykt, men er nokså dyrt også da... + at en må nesten ha egne knapper for de norske tegnene også.

Endret av Tokolosh_
Lenke til kommentar

Vel, Logitech Ultra X Flat ER et bra tastatur. Jeg har selv ett av de og det er det beste tastaturet jeg har vært borti. Personlig synes jeg det mangler mediaknapper for vol+ og vol-, men siden du ikke vil a det, er vel de 5 knappene mer enn nok og kanskje for mye?

_

johanf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...