Ravn Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Mine dager som ATI-hore går mot en slutt Tenkte å kjøpe meg Gainward Geforce 6800 LE. Er dette lett og overklokke med rivatuner? Ellers hva er dette med pipelines? Tror dette kortet har 8 eller noe og har lest det kan åpnes til 16. Hva betyr dette, hvordan gjøres det, og hva er pipelines... mange n00b questions der... men la gå. Og til slutt er dette kortet bra nok for dagens standard, eller bør jeg legge i mer penger og kjøpe et dyrere? Endret 22. oktober 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som kan fortelle mer om dette kortet? Erfaringer med kortet? Erfaringer med overklokking av dette kortet? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Bare dårlige erfaringer her. Skjermen blir svart etter en liten stund med spilling. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314713&st=0 Endret 22. oktober 2004 av andy15 Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vurderer også å få meg LE. Vet forresten noen om Artic cooling VGA Silencer (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL) Funker på LE (har denne fra før av) hvis ikke, en vifte til LE dere kan anbefale? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mine dager som ATI-hore går mot en slutt Kan ikje gi deg med ATI, er man ATI supportet er man ATI supportet, gå for x800pro vivo og du kommer til å bli fornøyd, kan jeg garantere. Og ska du være 110% sikker, x800XT PE Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Mine dager som ATI-hore går mot en slutt Kan ikje gi deg med ATI, er man ATI supportet er man ATI supportet, gå for x800pro vivo og du kommer til å bli fornøyd, kan jeg garantere. Og ska du være 110% sikker, x800XT PE Mitt første grafikkort var ATI, det neste nVidia, Nåværenede ATI og neste blir nVidia... ser du et mønster? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mine dager som ATI-hore går mot en slutt Kan ikje gi deg med ATI, er man ATI supportet er man ATI supportet, gå for x800pro vivo og du kommer til å bli fornøyd, kan jeg garantere. Og ska du være 110% sikker, x800XT PE Mitt første grafikkort var ATI, det neste nVidia, Nåværenede ATI og neste blir nVidia... ser du et mønster? Det var jo tull. Selvfølgelig kan du kjøpe deg et Nvidia kort, de er jo enormt gode de og. Men personlig ville jeg faktisk gått for x800pro vivo framfor 6800GT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå