ådne Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvordan sletter jeg data på dvd i nero? Har komt inn på den der slette greia, men det går ikke ann å trykke på "slett" knappen... Hva er galt? Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sikker på at det er en DVD RW du prøver å slette? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 nei, det er dvd+r... Funker det ikke å slette på vanlige r plater? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei...... Det er vel derfor R står for (read only) mens rw platene er (rewritable) mens vi først er inne på det, mener å huske at på gamle cd-r plater så kunne man brenne videre dersom man fikk feilbrenning, man kunne da bare brenne en ny session, og dermed utnytte resterende plass på plata, men dette lar seg vel ikke gjøre på dvd platene? Lenke til kommentar
ådne Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jo, jeg har brent opp plassen på platene jeg fikk feilbrenning på... Hvertfall bra at det funker:p Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nei...... Det er vel derfor R står for (read only) mens rw platene er (rewritable) mens vi først er inne på det, mener å huske at på gamle cd-r plater så kunne man brenne videre dersom man fikk feilbrenning, man kunne da bare brenne en ny session, og dermed utnytte resterende plass på plata, men dette lar seg vel ikke gjøre på dvd platene? R står for recordable, ikke read-only... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå