eirikhm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Der er faktisk to filmer som er ute. Japanske, som heter Ju-on og Ju-on 2. Jeg kjøpte tilfeldigvis begge på DVD. Gode filmer om man er horrorfan. Etterhvert har det kom en amerikansk version, men den har jeg ikke fått sett ennå. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Klokka 21.10 = midt på natta? Kan noen fortelle mer om dette spillet? Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. ja, vi legger oss tidlig i helgen. ingen grunn til å være frekk heller lizm.. Jeg mente at klokka ti over ni ikke er midt på natta. Ingen grunn til å juge. Lizzm. Endret 3. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eg skal i hvertfall se The grudge!! Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det var jo ikke skummelt engang ! Men skvatt litt i slutten og foran speilet... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 er den basert på en virkelig historie? eller var det BWP? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dette kom ikke i nærheten av Fatal Frame 2 AKA Project Zero 2: Crimson Butterflies, som er det skumleste spillet per dags dato etter min mening. Alikevel morro Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Fikk ikke helt den store opplevelsen da jeg ikke har lyd på denne pc'n, men får teste det i kveld i mørket. Skumlere enn Doom er det sikkert...skal ikke så meget til. Far Cry var like skummelt som Doom før det ble overflod av monstre. Resident Evil, Silent Hill, Alone in the Dark...alle skumlere... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Resident Evil 1 til Gamecube var jævelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Resident Evil 1 til Gamecube var jævelig. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En melding til fredrikrb: Finn deg et nytt avatar, du skremmer andre brukere Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 HYYYYYYYYL! når han gikk ned trappa igjen så dreit jeg nesten på meg!! Mye loading? det tok bare 1 sekund hos meg. Dere har sikkert modem Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En melding til fredrikrb: Finn deg et nytt avatar, du skremmer andre brukere How rude! Jeg NEKTER å bytte avatar. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Stilig spill. Skvatt noen ganger ja. Lenke til kommentar
Himself Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg synes her var god feeling. Imponerende hva man kan få tilmed relativt enkle midler. For meg vakte dette minner fra Blackout. Det første voksen-spillet som kom ut i Norge med norsk tale. Minnet også litt om The Dark Eye. Og ja, det var mye skumlere enn Doom3, jeg fikk faktisk litt frysninger å ryggen, ikke ble jeg irritert heller. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mye loading? Merket ikke noe loading jeg.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ifølge signaturen din har du kun 2Mbit. Du burde så absolutt merke loadings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå