Mala Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Klokka 21.10 = midt på natta? Kan noen fortelle mer om dette spillet? Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. haha den var fiin :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Klokka 21.10 = midt på natta? Kan noen fortelle mer om dette spillet? Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. ja, vi legger oss tidlig i helgen. ingen grunn til å være frekk heller lizm.. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg gikk opp trappa, inn i rommet til høyre, åpne skapdøra, og trykket alt+f4. Takler ikke sånt som det 3:30 om natta når jeg ligger i senga i mørket. Ikke p***er Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen skam det der... Jeg måtte sånn helt egentlig søke tilflukt mellom beina under dyna med dama! Jeg skvatt så j****g oppi trappa. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Herregud...Kommer garantert til å få marrerit i kveld...Håper mamma kommer hjem snart.... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg trykkte litt, så litt film, trykkte litt mere, bevegde meg til forskjellige rom, tykkte enda mere, fikk beskjed om at jeg hadde blitt enda et offer... hva er poenget i spillet? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Poenget med spillet er at DU må sette deg ned en gang til, med headsett og LYD (gjerne litt i overkant av det som er behagelig), sette deg ned i et mørkt rom alene og kjøre den flashen en gang til ... CAPISH? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 har aldri likt spill av typen "trykk og se hva som skjer", blir som en film med alternativ slutt... PS: det skrives capite ikke capish Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Men siden jeg er norsk og ikke feit italiener, så tillates litt avvik Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 You're all a bunch of pussys, seriøst, det der var ikke skummelt i det hele tatt. Ikke for å være tøff ellerno men sånn så nå jeg på det. Men så er jeg en sånn person som sitter å hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 You're all a bunch of pussys, seriøst, det der var ikke skummelt i det hele tatt. Ikke for å være tøff ellerno men sånn så nå jeg på det. Men så er jeg en sånn person som sitter å hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. Men det er nok fordi du har blitt vant med din skumle tunge? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 You're all a bunch of pussys, seriøst, det der var ikke skummelt i det hele tatt. Ikke for å være tøff ellerno men sånn så nå jeg på det. Men så er jeg en sånn person som sitter å hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. Tøffe, tøffe, TØFFE! Jeg ble heller ikke akkurat skremt av det mini spillet der, men jeg er ikke så "høy" at jeg må uttrykke det her, for å vise at jeg liksom er så mye kulere, og bedre enn alle andre her! hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. WOW, sååå tøff? æl vel ikke muli' det dæl vel? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jo såååååååååååååååååå tøff er'n... Noen er sånn. Helt barskest på det der ... Det var IKKE jeg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://megi.kabel1.cz/swf/britney.swf vi hadde en slik en på forumet tidligere, nice!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg synes ik..hrm..ikke at det var noe..eh?...skummelt med det britney-spillet... Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg synes ik..hrm..ikke at det var noe..eh?...skummelt med det britney-spillet... Jeg skavett, jeg ville komme forbi level 2 for å se ho kle av seg mer, men nei da. Like før mål kommer det en jævel fram på skjermen, jeg skvatt som helvete. ' Det lille flash spillet var tragisk, var ikke skummelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Filmen var utrolig scary den også.. minte litt om the ring... (The grudge) Se den dere også! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://megi.kabel1.cz/swf/britney.swf vi hadde en slik en på forumet tidligere, nice!! Jeg skvatt der ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå