Gå til innhold

Skummlere enn Doom :)

Anbefalte innlegg

herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det

Klokka 21.10 = midt på natta?

Kan noen fortelle mer om dette spillet?

Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. :blush:

haha den var fiin :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det

Klokka 21.10 = midt på natta?

Kan noen fortelle mer om dette spillet?

Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. :blush:

ja, vi legger oss tidlig i helgen.

ingen grunn til å være frekk heller lizm.. :hmm:

Lenke til kommentar
You're all a bunch of pussys, seriøst, det der var ikke skummelt i det hele tatt. Ikke for å være tøff ellerno men sånn så nå jeg på det. Men så er jeg en sånn person som sitter å hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. :p

Men det er nok fordi du har blitt vant med din skumle tunge? :p

Lenke til kommentar
You're all a bunch of pussys, seriøst, det der var ikke skummelt i det hele tatt. Ikke for å være tøff ellerno men sånn så nå jeg på det. Men så er jeg en sånn person som sitter å hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead. :p

Tøffe, tøffe, TØFFE!

Jeg ble heller ikke akkurat skremt av det mini spillet der, men jeg er ikke så "høy" at jeg må uttrykke det her, for å vise at jeg liksom er så mye kulere, og bedre enn alle andre her!

hylflirer av Spill som doom 3 og filmer som Dawn of the dead.

WOW, sååå tøff? æl vel ikke muli' det dæl vel?

Lenke til kommentar
Jeg synes ik..hrm..ikke at det var noe..eh?...skummelt med det britney-spillet... :p

Jeg skavett, jeg ville komme forbi level 2 for å se ho kle av seg mer, men nei da. Like før mål kommer det en jævel fram på skjermen, jeg skvatt som helvete. '

Det lille flash spillet var tragisk, var ikke skummelt i det hele tatt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...