Gå til innhold

Skummlere enn Doom :)

Anbefalte innlegg

Har akkurat gått opp trappa og ser vasken til venstre... er dritredd. :cry: Tør nesten ikke trykke, har blitt godt skremt av sånne spill før. Er midt i spillet, så kommer det et monster og skriker. Har en anelse av at dette er værre.

Har våget meg inn på badet, og gikk framover inn døra. Holder begge henda foran fjeset hver gang jeg trykker og ser forskiktig på skjermen. Nesten så jeg gruer med til å trykke på taben etter å ha redigert her.

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som gjør doom 3 skummelt er jo at du hele tiden venter på at noe plutselig kommer til å hoppe opp itrynet ditt fra mørket. Jeg var så redd atr jeg skrudde spillet av før jeg i det hele tatt hadde kommet til noen monstre. :blush:

men det som erskummelt i dette spillet er jo uhyggen. <Gå rundt i et hus i mørket og ikke vite hva som er galt.

Lenke til kommentar
herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det

Klokka 21.10 = midt på natta?

Kan noen fortelle mer om dette spillet?

Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. :blush:

Lenke til kommentar

HAheha, tøff som jeg er leser jeg heele denne tråden og ler av dere alle for at dere ble skremt i senk av et flash-spill.

Så jeg smeller på meg headsettet [klokka er halv seks på natta] og skrur opp lyden og klikker på linken. Hadde ingen problemer med loade-tiden siden jeg har go'linje, så det merket jeg ikke noe til.

Poenget er - jeg holdt på å få innfarkt ... holy shit!!!

Lenke til kommentar
HAheha, tøff som jeg er leser jeg heele denne tråden og ler av dere alle for at dere ble skremt i senk av et flash-spill.

Så jeg smeller på meg headsettet [klokka er halv seks på natta] og skrur opp lyden og klikker på linken. Hadde ingen problemer med loade-tiden siden jeg har go'linje, så det merket jeg ikke noe til.

Poenget er - jeg holdt på å få innfarkt ... holy shit!!!

:!:

Aldri si aldri! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...