Potetfar Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Har akkurat gått opp trappa og ser vasken til venstre... er dritredd. Tør nesten ikke trykke, har blitt godt skremt av sånne spill før. Er midt i spillet, så kommer det et monster og skriker. Har en anelse av at dette er værre. Har våget meg inn på badet, og gikk framover inn døra. Holder begge henda foran fjeset hver gang jeg trykker og ser forskiktig på skjermen. Nesten så jeg gruer med til å trykke på taben etter å ha redigert her. Endret 23. oktober 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Litt creepy, men plagsomt med konstant raping då. Går det an å vinne spelet? Eller må du daue når du ska hente pillene? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg døde ÆÆÆ det var litt skummelt ja... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hehe var litt creepy stemning her ja, vil se film nå! Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg dauet med en gang, synes ikke det var så ekstremt mye loading. Ble ikke noe skremt, Silent Hill er foreløpig det eneste spillet som har fått meg til å bli det. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror ikke det går å vinne. Kansje man får vite løsningen når man ser filmen? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har enda ikke død men første gangen døde jeg men en gang me nå går jeg bare rundt..Det går ikke an å klare det men det går at å ikke dø Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg synes ikke doom 3 var skummelt i det hele tatt, jeg lo ofte når jeg sagde slike monste i to med motorsagen, så det skal ikke så mye til for å være skumlere enn doom 3, men dette var faktisk litt creepy. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det som gjør doom 3 skummelt er jo at du hele tiden venter på at noe plutselig kommer til å hoppe opp itrynet ditt fra mørket. Jeg var så redd atr jeg skrudde spillet av før jeg i det hele tatt hadde kommet til noen monstre. men det som erskummelt i dette spillet er jo uhyggen. <Gå rundt i et hus i mørket og ikke vite hva som er galt. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Trykker på den fordømte procced knappen,men ingenting skjer!!.....Er det fordi jeg har OPera som nettleser? skriv inn ett lenger navn Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Skvatt sykt selv akkurat der.. Edit: Endret 23. oktober 2004 av firstperson Lenke til kommentar
Aegis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG Å helvetes, ok jeg er kanskje litt overredd for slike ting men herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregud så skummelt det er fY FaEn, jeg kommer ikke til å sove i natt Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 herregud! Jeg skvatt så sjukt da hun svarte kom forbi speilet, at jeg hylte! det er midt på natta så alle våknet. måtte vise alle det Klokka 21.10 = midt på natta? Kan noen fortelle mer om dette spillet? Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Creepy, men ikke skumlere enn doom 3 Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Kan noen fortelle mer om dette spillet?Komme med noen screens? Jeg er lit redd for å trykke på linken fordi jeg er jævlig lettskremt. Spillemåten ligner litt på Myst-spillene Endret 23. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette er jo en feilpostet tråd! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 HAheha, tøff som jeg er leser jeg heele denne tråden og ler av dere alle for at dere ble skremt i senk av et flash-spill. Så jeg smeller på meg headsettet [klokka er halv seks på natta] og skrur opp lyden og klikker på linken. Hadde ingen problemer med loade-tiden siden jeg har go'linje, så det merket jeg ikke noe til. Poenget er - jeg holdt på å få innfarkt ... holy shit!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 HAheha, tøff som jeg er leser jeg heele denne tråden og ler av dere alle for at dere ble skremt i senk av et flash-spill. Så jeg smeller på meg headsettet [klokka er halv seks på natta] og skrur opp lyden og klikker på linken. Hadde ingen problemer med loade-tiden siden jeg har go'linje, så det merket jeg ikke noe til. Poenget er - jeg holdt på å få innfarkt ... holy shit!!! :!: Aldri si aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå