Hetzer Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Trenger ikke state-of-the-art grafikk for å gjøre noe creepy....et lite flash spill er nok: http://www.sonypictures.com/movies/thegrudge/site/flash/ Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Greit nok, men det var veldig mye loading.... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 VELDIG mye loading ja, så mye at jeg ikke gadd å vente.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 *hyyyyl* Jeg er lettskremt! Jeg lukket når jeg gikk opp trappa, så mye turte jeg. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hehe, var litt stili og se det monsteret komme rett opp mot deg på badet. Og alle dei skyggene som for forbi dører. Ble litt skremt. Det var ihvertfall skumlere enn ka Doom3. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som gidder si hva som skjer? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fytti rakkern. Hold på å gjøre buksa våt når han kom forbi i speilet Er absolutt ikke personen til å se eller spille skumle ting. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Helvette... ikke bra for anginaen. Men gikk meg vill der, så jeg orket ikke mer.. Endret 22. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg satt og ventet på at det skulle bli skummelt, og så var det over.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Trykker på den fordømte procced knappen,men ingenting skjer!!.....Er det fordi jeg har OPera som nettleser? Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) lol fyfaen var sykt skummelt :O loadinga tar max 5-6 sec da jeg bruker opera også funka fint Endret 22. oktober 2004 av Spiffen Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Trykker på den fordømte procced knappen,men ingenting skjer!!.....Er det fordi jeg har OPera som nettleser? Nei, jeg har også Opera. Fungerer fint. Jeg er derimot død Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg gikk opp i andre etasje og skulle hente pillene. jeg så i speilet. Ingenting der. Jeg opnet opp. Plutselig kom det noe svart. Heller dårlig effekt. Så skulle jeg følge en liten jente ned trappa. Så plutselig var jeg død. Viss dette er mer skummelt en Doom 3 så burde D3 vert lovlig for barn under 6år. Men det kan være at jeg gjorde noe feil som gjorde at jeg ikke fikk den samme opplevelsen som dere. Men det skal sies at jeg ikke har spilt doom 3(har bare bærbar data så det er litt drit med nye spill og grafikk. Lastet ned en versjon for å se om det gikk. Det var 3sekunders lagg. Vil si at det var et mellomrom på 3sek fra jeg bevegte muså å det sjedde noe på sjermen ) Lenke til kommentar
NitroLr Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Får en link på MSN mens jeg kjeder meg. Hva skal jeg gjøre? Klikke på linken. Tøft, tenker jeg. Jeg ante jo ikke hva det var... starter... ikke noe skummelt. Så får jeg høre at det er skummelt fra samme person. Nei, tenker jeg. Dette er ikke skummelt... AH! Lite barn i skap. Forsvinner. Skummel dame. Monster under senga mi... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hehe jeg døde vist jeg også. Skjønte ikke så mye av det, men det var absolutt godt laget. Bredbånd er nok en fordel slik at loadingen blir mindre Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Okei? Dette var bare tamt...gjeesp.. Typisk Hollywood å voldta enda en fin japansk grøsser forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå