Gå til innhold

Sony p100 arvetaker?


Anbefalte innlegg

Hei, har lenge planlagt å kjøpe meg digitalkamera. Har kommet frem til at p100 dekker alle mine krav (iallefall det som kom nærmest).

 

Har vært å hørt på butikker, men det er mange plasser hvor dette er gått ut, og de har sagt at de ikke kommer til å ta det inn fordi det er en gammel modell. Ser også at det er en del nettbutikker som ikke hare det oppført lengre. Det jeg da lurer på er om det kommer en arvetaker til dette, eller er det p150 som er ment å være arvetakeren? Dette er jo en god del dyrere og jeg har egentlig ikke så veldig lyst å betale mer for å få 2MegaPixel som jeg ikke "trenger".

 

For å oppsummere. Kommer det en arvetaker til p100 (som ventes å ligge på samme pris/med mindre MPixel enn p150)?

 

Dette er det som hindrer meg i å kjøpe p100 nå, litt kjedelig om det kommer opp en oppdatert og muligens bedre modell rett etter jeg kjøper.

 

Håper noen kan gi meg noen svar, kunne tenke meg å kjøpe et kamera snart!

 

~Jostein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er det mest lovende kameraet jeg har funnet, det dekker de fleste behov. Jeg vil ha et lite lommekamera med muligheter for noen manuelle instillinger bl.a lukkertid, at det har histogram i sanntid er også fint. Det eneste jeg synes er litt dumt er pris på utstyr til sony iforhold til andre merker. Tenker da på memorystick, undervannshus, ekstrabatteri og ekstern lader. Dette er jo utgifter som går ann å fordele utover en lengre periode. Trenger bare kamera og memorystick med det første.

 

Jeg får vente til studielånet kommer og se om jeg får råd til en p100 :roll:

 

~Jostein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...