Doktor Progg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Skal til å shoppe noen DVD-R plater (noe jeg ikke har gjort før) og ser disse hos brenner.no. Jeg har en NEC 3500a brenner og lurer bare på om noen har erfaring med de platene. De er jo ganske billige.. men er det bra?? Takker for svar! Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har ikke prøvd de selv, men har hørt at de skal være ok kvalitet.. Hvis det er de med Fujifilm03 media code, så kan du lese noen erfaringer her: http://www.videohelp.com/dvdmedia.php?sele...a=1881#comments Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Funket veldig dårlig med Plextor PX-708. Men ND-3500 er jo mye mer tolerant for lavkvalitetsmedia så det går sikkert bedre for deg. Jeg aner ikke hvem som produserer disse diskene men jeg kan aldri tenke meg at Fuji har noe med dem å gjøre. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kommer litt ann på brenner, men en del brennere virker helt ok med disse. Platene er produsert av Prodisc men med teknologi fra fujifilm. Vil nok allikevel sette dem et stykke bak prodisc sine egne DVD-R plater (ProdiscS04 og ProdiscF01), men så koster de litt mindre ennprodisc sine også (eProformance/Prodisc koster 129,-). Vil ikke tro at du vil ha noen problemer med disse i en NEC brenner. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjøpte nettopp en stabel av disse som ble identifisert som ProdiscF01. Har ikke testet dem ennå, men det lover jo bra. Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 tips .. www.iktonline.no selger epro 25 box 8x til 92 boks .. må nok handle noen bokser der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå