Errae Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei! Kjører fedora c2 og trenger ny mus. Har sett på MX700 og MX1000,- Hvilken er å anbefale sammen med fedora ??? Endret 22. oktober 2004 av Errae Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Aner ikke. Det meste *virker* vel, men hvordan det er med ekstra-knappene aner jeg ikke. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har mx900 der virket de vanlige knappene og scrollehjulet av seg selv. Resten måtte stilles inn, og da kunne jeg sette dem til hva jeg ville, på samme måte som hurtigtaster på tastaturet! Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har mx300... Jeg plugget og playet uten problemer! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har mx900 der virket de vanlige knappene og scrollehjulet av seg selv. Resten måtte stilles inn, og da kunne jeg sette dem til hva jeg ville, på samme måte som hurtigtaster på tastaturet! hvordan gjorde du dette? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det var grafisk i KDE, den versjonen som fulgte med FC1. Har ikke giddet å fikse det etter at jeg oppgraderte til FC2, men har prøvd litt nå og får det ikke til. Forige gang var det bare å bruke det programet der man kan lage hurtigtaster ved å velge komando fra en meny og så trykke en tastekombinasjon, der var det bare å trykke på musen, men ikke nå lenger ?? Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har mx700. Trengte ikke å instalere fedora gjorde det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå