Gå til innhold

Hotswap på S700i

Anbefalte innlegg

Har du prøvd dette. På et utenlandsk forum ble dette diskutert og der kom man fram til at man ikke trengte å slå av mobilen for å ta ut minnekortet, slik det står i manualen.

Jeg prøvde selv, og jammen stemte det ikke, det gikk fint det. Det som kan være spennende er hvis noen noen ringer når jeg har tatt det ut, og mobilen vil hente et kontaktbilde på minnekortet, hva skjer da? Eller hvis man tar ut kortet og setter inn et annet, hva skjer da?

Jeg vil tro at det går greit, men kunne noen med to minnekort teste dette? Har ikke fått mitt 128 mb kort ennå, så jeg får ikke prøvd.

Men ihvertfall, man kan ta ut minnekortet uten å slå av S700i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg vet er at jeg ikke ville prøvd ut slik risky business med en fon til 6500,- :no:

Alt skal prøves. Når jeg hadde lest at flere hadde gjort med suksess måtte jeg prøve. Hvis det får ettervirkninger skal dere nok få vite det :roll: .

Man kan sammenligne det med amerikanske måter å lage manualer på. Der tar man høyde for alt (ikke tørk puddelen i mikroen) siden man vil være på den sikre siden. Og det har sikkert SE også gjort. I WP står det jo også at S700i ikke støtter MagicGate, men på minnekortet som var med i pakken står det nettopp.....MagicGate....så alt er ikke like gjennomtenkt.

Derfor er det mulig at det er fullt mulig med hotswap, men at det ikke er prioritert testet og derfor ikke offisielt godkjent som en funksjon.

Siden S700i offisielt ikke støtter hotswap burde jeg vel fått en feilmelding når jeg fjernet kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...