Gå til innhold

Diablo II funker ikke etter å ha stilt hz.


Innos

Anbefalte innlegg

Leste i en stciky at det ikke er bra for øynene å ha den på 60hz og stilte skjermen til max hz på alle oppløsninger.(så mye som skjermen klarer da ikke 9999999hz :p)

Og etter dette funker ikke diablo 2, når jeg tar video test så står det at den ikke finner noen video modes og at jeg må installere drivere og sånt, men det har jeg jo gjort. Alle andre spill funker, kan det være at spillet er for gammelt til å klare så mange hz? Vil helst slippe å stille tilbake til 60hz, fordi det er bare lillebroren min som spiller. Og hvis jeg spiller i 800x600 vil den kjøre i den hz jeg sat 800x600 til, eller vil den kjøre 1024x768 som i windows? Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet problemet men ikke løsningen, skjermen kan ikke stilles lavere enn 1024x768, fant ut det i innstillinger da jeg ikke kunne stille lavere enn det i skjerm egenskaper. Hvordan fikser jeg det? Husker ikke hva hz jeg hadde før, tror dere det kan være at jeg stilte hz som gjorde at den ikke går lavere? Har btw mere forskjellige innstillinger som jeg ikke hadde før over 1024x768l. Trenger hjelp her!

Eller er det en metode å få d2 til å kjøre 1024x768? Hvordan kan det ha seg at jeg ikke kan stille lavere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...