kilogram Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Windows i bilen? Ein gamal vits når nye høgdar når Microsoft no satsar på å få innpass i bilbransjen. Dei ønsker å selgje ein modifisert versjon av Windows CE til bruk i bilar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 den vitsen var bra. håper at det ikkje vert sånn i virkelegheita og no då. Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hva er vitsen med å lage en Windows versjon for biler da? er de nødt til å gjøre ting vanskelig eller? for de av dere som har laptopp så kan dere vel ta med laptoppen i bilen å koble den i siggarettenninga? går da bra det går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvilken vits? Jeg fant ingen vits i den artikkelen jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Bluescreen midt i Sinsenkrysset? Ja takk! Lenke til kommentar
joolae Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Edit: Never mind Endret 3. desember 2004 av joolae Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvilken vits? Jeg fant ingen vits i den artikkelen jeg. Vil Microsoft ta livet av vitsen? ordet "vitsen" var ein link so førte deg hit: http://tull.no/innhold/vitser/vits.php?ID=631&katID=35 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 hva er vitsen med å lage en Windows versjon for biler da? er de nødt til å gjøre ting vanskelig eller? for de av dere som har laptopp så kan dere vel ta med laptoppen i bilen å koble den i siggarettenninga? går da bra det går jeg ut ifra. Jada wil - det er et nydelig integrert system som alle normale mennesker benytter seg av hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå