Tomzern Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Skal ha et nytt hovedkort til maks 800 kr, og har hørt en del bra om dette... MSI K8N NEO FSR Er litt utålmodig nå...Er så gira på å bestille og bare bli ferdig med det, så jeg lurer bare på om dere syns dette kortet er greit i forhold til pris! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 er veldig mange som kjøper det ja, eller platinum versjonen, har selv kjøpt det til en kompis og to andre gode venner har også kjøpt det hva er forsjelden på FSR og Platinum egentlig? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Forskjellen er vel at det er 4 stk S-ata kontakter på platinum og 2 på den vanlige. + noe annet småstæsj. Har msi k8n neo fsr selv, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 fsr har ikke firewire, det har platinum, det er vel den eneste forskjellen jeg kan finne http://www.msicomputer.com/product/p_spec....eo-FSR&class=mb http://www.msicomputer.com/product/p_spec....atinum&class=mb Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ukey greit å vite så da er k8n neo platinum det beste valget da Lenke til kommentar
wotg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Sjekk dette tilbudet hos netshop før du bestiller Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ser det gigabyte-kortet har nForce3 250, mens MSI- kortet har 250Gb...Er det noen forskjell på de to? Hvordan er det gigabyte-kortet du linket til da, wotg? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
wotg Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mmm dårlig med tester å oppdrive på det gigabyte kortet, men det er billig da Har selv MSI K8N platinum, virker som et godt kort. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja, det er fristende, men tror jeg går for MSI, har KT4 ultra nå og det er jeg veldig fornøyd med, så...Men takk for hjelpen da=) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Vurder Asus K8N-E Deluxe. Et meget bra hovedkort, med litt fler funksjoner enn K8N Neo, bl.a. 6 S-ATA-kontakter og RAID 5 på Sil 3114-kontrolleren. Har hatt begge hovedkortene, var/er desidert mest fornøyd med Asus K8N-E Deluxe. EDIT: S-ATA-kontakter, ikke S-ATA-funksjoner Endret 22. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 K8N begynner å bli et litt "gammelt" kort, det var jo det første som kom ut med 250 gb chipset, så du bør vurdere andre kort også, men anandtech anbefaler msi kortet i sin mid range buyers guide denne uka, her Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 å kjøpe litt ledre hk er ikke alltid en dum ting, da får du lettere hjelp med problemer, korta er vanligvis kvitt de fleste barnesykdommer, og det er lassevis med erfaringer og råd Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ser det gigabyte-kortet har nForce3 250, mens MSI- kortet har 250Gb...Er det noen forskjell på de to? gb står for gbit lan Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ordren er sendt til PCutstyr.no....Det ble MSI- kortet samt AMD 64 2800+....Skal også ha 9800pro, men de hadde det ikke inne, så... Takk for alle innspill...Kan da umulig bli misfornøyd?Er ikke SÅÅ kravstor heller=) Vil bare ha en grei spillePC jeg...Har også satt en grense på 4k, som jeg har bestemt å ikke gå over... Mhv Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå