Gå til innhold

Ny PDA, trenger noen tips

CheGuevara

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha en ny pda, kan noen hjelpe meg?

Krav:

Ikke dyrere enn 5000kr

320 x 320 skjerm, med 65536 farger

hvilket OS det er, er det samme!

mp3 spiller

Ir

MMC/SD kort

kamera

ikke viktig:

qwerty tastatur

har fra før av en PalmOne Zire31

mulige:

PalmOne Zire72

Fujitsu siemens Loox 720

HP rx4700

Endret av Rexton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du multitasking må du ha Windows. Altså hvis du skal kjøre flere programmer på en gang, eksempelvis være på Messenger samtidig som du bruker PDAen.

Jeg bruker linux på PCen, og det sier seg selv at jeg da ikke er storfan av Microsoft. Men når det gjelder PDA kjøres det Fujitsu Siemens Pocket Loox 720 her :). Iallefall når den kommer fram i posten. Liker Mobility-Windows, selv om det er en Windows-logo der :p

Lenke til kommentar
Jeg bruker linux på PCen, og det sier seg selv at jeg da ikke er storfan av Microsoft. Men når det gjelder PDA kjøres det Fujitsu Siemens Pocket Loox 720 her :)

Samme her, Linux @ home og Qtek 2020.

Har du testet http://multisync.sourceforge.net/ ? Har tenkt endel på det, men ikke testet ennå...

Jeg har også sett litt på det, men ikke kommet så langt som å teste det. Har problemer med kjerna etter å installere ny distro (gentoo) akkurat nå, så ting tar tid ;).

Men vi er kanskje litt off topic nå? :p

Lenke til kommentar
tror kanskje at jeg heller sparer litt penger, siden jeg også skal ha mobil, skal jeg se på Treo 600 og Treo 650, skjermen på Treo 600, er det den samme som på palm zire31?

Treo 600 har 160x160 skjerm.

Treo 650 har 320x320 og bluetooth. Ville absolutt anbefalt 320x320 skjerm. Jeg digger å bruke BT Headset, så hadde jeg vært deg ville jeg satset på denne. Kommer i salg snart...

Lenke til kommentar

Finnes ikke bedre måter å snakke i telefon på enn en BT-håndfri :)

Du får informere oss om hva du synes om enheten når du får den en gang i tiden :p. En brukertest er jo heller ikke å forakte, men ikke føl deg presset.. :p

EDIT: Husk at den ikke kommer til Norge før i 2005. Treo 600 kom til Norge et halvt år etter lansering, og det finnes ingen grunn til å tro at Treo 650 bruker spesielt mye mindre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...