Gå til innhold

Selges Medusa 5.1 surr.headset i Norge?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om importør/distributør eller forhandlere av Speed Link Medusa 5.1

surround headset i Norge eller Skandinavia?

Etter det jeg har lest og sett virker det som det er Medusa 5.1 settet hvor en får best kvalitet pr. krone i dag. Ca. 40 til 50£ i britiske nwttbutikker, og jevnt over bedre kritikk enn Trust og Gainward sine sett (Trust 751B 5.1 Silverline og Gainward Hollywood@Home SoundXplosion 5.1), Zalman har jeg vel bare hørt negativt om...

Så.. noen som vet om hvor jeg får kjøpt det i Norge?

Et lite ekstra spørsmål: forslag til BILLIG stereo headset jeg kan kjøpe og bruke mens jeg får tak i Medusaen min ? BARE til spill - trenger heller ikke mic, så bra lyd som mulig for så få kroner som mulig.. Eller noen rimelige Koss, Logitech el.l

en kan bruke både til spill og et eller annet bærbart medium (ikke en bitteliten MP3 spiller men Discman, radio el.l.)

joTAN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor "Surround" hodetelefon?

Får tonnevis bedre lyd med stereo hodetelefon.

Man får som regel bedre elementer i et stereoheadset i samme prisklasse, (fordi det bare er to). Så selve lydkvaliteten er nok mye bedre.

Men surround headsetene fungerer virkelig når det gjelder 3d Lyd. Doom3 blir enda skumlere...Så min erfaring er at Suround headsett fungerer bra til spill, delvis til video, men er virkelig dårlige til musikk.

Mener å ha sett her på forumet at enkelte Elkjøp butikker har hatt Medusa.

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...