cyriax Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har prøvd å bruke adaware da jeg er plaget med mye reklame som legges på bla desktop. Når jeg kjører denne får jeg Windows shut down melding omgående og maskinen restarter etter 1 min. Noen om vet hvordan jeg enten ungår dette, eller har forslag til andre programmer jeg kan prøve istedenfor? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Får du kun meldingen dersom du kjører ad-aware? Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Høres jo ut som blaster egentlig, men visst du bare får det når du kjører ad-aware så er det litt pussig. Men kjører du WindowsXP så kan du prøve å skrive shutdown -a i kjør når du får denne melding. Den skal avbryte rebooten. Lenke til kommentar
cyriax Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det fungerte. Takk Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det fungerte. Takk Da er det blaster. Last ned en fix fra windows sine sider.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå