tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg ser etter en enkel og grei 17" til et medlem av familien. Skal hovedsaklig brukes til internett surfing og Word på en eldre PC med VGA. ('98 modell, 550 MHz, husker ikke skjermkortet, men som sagt fra '98.) Så spill er ikke aktuelt, og den skal ikke brukes til Photoshop eller DVD heller. Et klart og behagelig skjermbilde med rimelig korrekte farger er alt som trengs. Kontrast er viktigere enn etterslep, for å si det sånn. Og så er det greit om den ikke koster så mye, siden jeg antagelig skal investere i en 20" i tillegg... Noen forslag? TIA, Geir Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Samsung 710V Fikk denne i går. Mitt bruk er surfing, og noe spilling (er ikke kresen)... Jeg strålende fornøyd med kjøpet. Ukens Tilbud på komplett.no. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Samsung 710V Takker! Andre? Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå