cbcb Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hvordan tar du ingame pictures i spill, for eksempel når jeg spiller soldier of fortune 2 vil jeg ta bilder når jeg spiller? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 20:49, cbcb skrev:Hvordan tar du ingame pictures i spill, for eksempel når jeg spiller soldier of fortune 2 vil jeg ta bilder når jeg spiller? Enten kan du bruke god gammeldags Print Screen, som du har på tastaturet. Eller så er programmer som HyperSnap-DX flotte hvis du skal ta mange skjermbilder uten å måtte gå ut av spillet hele tiden. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 hvis jeg tar print screen når jeg spiller et spill, hvor kommer bilde da "i temp mappa eller"? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 16:18, cbcb skrev:hvis jeg tar print screen når jeg spiller et spill, hvor kommer bilde da "i temp mappa eller"? Nei dessverre. Copy/paste metoden det der . Du må inn i et grafikkprog som feks adobe eller paint og paste bilde. Men bruker du xp så kan du bruke f12. da blir det lagret et tga bilde i en temp mappe (husker ikke hvor). Da kan du ta så mange du vil :smile: [ Denne Melding var redigert av: Dreadlord på 2002-05-21 16:39 ] Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Når jeg spiller soldier of fortune 2, har jeg lyst til å ta et bilde. Jeg trykker på print screen og slår av spillet. Etter det går jeg i adobe photo.. og der går det ikke an å trykke på paste. Hva skjer? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 jeg har hypersnap og alt, men jeg vet ikke hvordan jeg tar bilder. help me please! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 det skal da være en paste funksjon i photoshop? prøv under "file" menyen...man kan muligens ikke paste det rett inn i en eksisterende fil, men man skal da kunne lage ett nytt bilde med innholdet på clipboardet? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Med Photoshop må man lage et nytt bilde (som forøvrig blir med det riktige antall pixels i forhold til eventuell grafikk man har i clipboardet) deretter kan man lime inn... Hvis det ikke fungerer kun med PrintScreen, prøv Shift + PrintScreen. _________________ bah... [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-05-26 12:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå