Gå til innhold

Chieftec CX-03 Harddisk/vifter

Anbefalte innlegg

hei

er det noen her som har chieftec cx-03?

er veldig happy med det utenom en ting da - det har et ganske fett system med screwless plassering av disker sidelengs inn i kabinettet, men jeg synes det blir litt liten plass til å lukke døra helt.. døra presser på s-ata kablene som stikker ut fra diskene. og det ser umulig ut å plassere dem med kabler inn i kabinettet istedenfor....

og en annen ting.. jeg har kun cpu, hovedkort og strømforsyningsvifte på maskinen... tenkte å sette et par til i kabinettet - i hvert fall en eller to

noen tanker? innsug foran ut bak? ut i dør? inn i dør ut bak? har d stor effekt å ha bak harddiskene?(plassert innerst i kabinettet og fører luft forbi harddiskene og ut døra..)

takker for innspill :)

mvh

fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg selv skal snart kjøpe meg en lcx-01 kabinett og har stusset litt over det med de kablene. Men det er ikke noe problem. Det finnes S-ATA kalber med vinklet kontakt, se her www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10168.

Men det er noe jeg lurer på, hvordan er det med kjøle mulighetene for harddiskene. Har nå BX og er ikke fornøyd med kjølingen av den fjerde hardisken.

Hilsen

Jarre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...